REKLAMAČNÝ PORIADOK UBYTOVACIEHO ZARIADENIA ATC RUDAVA, OZ
trieda ubytovania : Kemping ***
Obchodné meno: ATC Rudava, OZ
Recepcia pri Centrálnej pláži 2508
Rekreačná oblasť Rudava
908 74 Malé Leváre, Slovensko
IČO: 50056468
zodpovedná osoba : Ing. Jana Pašková
Článok I.
Úvod
Na zabezpečenie správneho postupu pri uplatňovaní reklamácie nedostatkov na službách a tovaroch predávaných a poskytovaných v ATC RUDAVA, vydávame tento reklamačný poriadok na základe Zákona č. 250/2007 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a Zákona č. 40/1964 Zb. Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov.
Článok II.
Právo a miesto uplatnenia reklamácie
- Ak klient zistí, že poskytnuté služby vykazujú nedostatky v kvalite či rozsahu poskytnutých služieb, má právo tieto nedostatky reklamovať.
Reklamácie treba riešiť ihneď po zistení nedostatku.
Klient uplatňuje reklamáciu v prevádzke ATC RUDAVA, OZ u Ing. Jany Paškovej
Klient pri uplatňovaní reklamácie predloží doklad o zakúpení služby a taktiež kópiu faktúry(prípadne zmluvy) o obstaraní služby prípadne iný doklad.
Článok III.
Postup a vybavovanie reklamácie
- Ak nie je možné reklamáciu vybaviť ihneď, je ATC RUDAVA, OZ povinný spísať s klientom reklamačný zápis, ktorý musí byť podpísaný klientom a ATC RUDAVA, OZ
- Klient je povinný podať pravdivé informácie týkajúce sa reklamácie na nedostatky poskytnutej služby a taktiež súčinnosť potrebnú pri vybavovaní reklamácie.
O opodstatnenosti reklamácie nedostatkov rozhodne ATC RUDAVA, OZ ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní.
ATC RUDAVA, OZ je povinný písomne informovať klienta o stave vybavenia reklamácie najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, t.j. od obdržania podkladov zo strany klienta. Jedná sa hlavne o nedostatky, ktoré sa týkajú odborného posúdenia reklamácie.
Reklamačný zápis slúži ako podklad na prešetrenie reklamácie. Musí sa vystaviť v dvoch vyhotoveniach jeden obdrží klient a druhý ATC RUDAVA, OZ . Tento doklad slúži ako potvrdenie o uplatnení reklamácie.
V prípade, že nebol spísaný reklamačný zápis nie je možné prešetriť ani dodatočne reklamáciu.
Predávajúci je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu
dozoru na nazretie.
Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie.
Ak spotrebiteľ nie je spokojný s vybavením reklamácie, môže uplatniť svoje právo na súde,alebo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporu.
Článok IV.
Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 1.5.2017.
...............................
Ing. Jana Pašková